auto
0

MV Agusta F4 SPR

Klix.ba
U ovom tekstu imao sam čast opisivati predmet obožavanja svih zaljubljenika, pa i onih koji to nisu - motocikle.

Riječ je naravno o najprestižnijem modelu legendarnog proizvođača MV Agusta , a to je F4, sa oznakom SPR koja budi strahopoštovanje kod malo boljih poznavalaca moto svijeta.

Verzija SPR je najsnažniji i najbrži F4 model. Konstruisan je isključivo za klijentelu koja motocikle koristi uglavnom na trkaćim pistama, pa je tako SPR rezultat dugoročnog tuning procesa Evolution motora.

Tehnička ekipa MV Aguste je dizajnirala novu glavu motora kao i komoru za sagorijevanje, što je pored novih "MAHLE" klipova doprinijelo impresivnoj snazi ovog motora i omogućilo vrtnju motora na zapanjujućih 13.900 okr/min! Ostala poboljšanja su se odnosila primarno na transmisiju sa kraćim prijenosnim omjerima iako je ostavljena klasično trkački podešena dugačka prva brzina i sada mjenjač posjeduje prave natjecateljske sposobnosti jer je podešen po provjerenom receptu: sve su brzine kratke, samo je prva duga, te je opremljen kvalitetnijim i otpornijim kvačilom. Mislilo se i na one sretnike koji namjeravaju ovu ljepoticu izvesti na pistu te se tako ugrađivanjem potpuno otvorenog RG3 auspuha dobivaju još bolje performanse iz motora te se izvlači maksimum iz cijelog motocikla.

Mnogo pažnje je naravno posvećeno i smanjivanju težine ne samo na dijelovima motora nego i na cijeloj šasiji. Ustvari brojni dijelovi izrađeni od karbonskih vlakana su očiti i na prvi pogled na tijelo ovog motocikla, kao što su prednji blatobran, štitnici prijenosnog lanca i pojedini dijelovi oklopa te pored praktične svrhe u vidu mehaničkih sposobnosti i lakoće doprinose boljem estetskom efektu cijelog motocikla. Radi veće osobnosti modela ova verzija je dostupna samo u mat crnoj, trenutno veoma popularnoj boji sa unikatnim grafičkim detaljima i oznakama što bez sumnje na prvi pogled govori o karakteru ovog motocikla te nam daje da naslutimo njegove sportske sposobnosti i performanse.

Šasija ovog modela je posebna priča jer su u Agusti koristili isključivo vrhunske i najbolje komponente koje su im stajale na raspolaganju. Naprijed je ugrađena Marzocchi titaniumska viljuška debljine 50 mm ukomponovana sa dvostruko podesivim Sachs Racing amortizerima.

Za kraj ostaje samo da poželimo da, ako ništa drugo, vidimo uživo ovaj motocikl negdje u prolazu jer predstavlja raritet čak i u svojoj matičnoj zemlji Italiji, te u moto svijetu znači čak i više nego npr. Lamborghini ili Ferrari u auto svijetu.