Kompanije Microsoft i Toyota predstavile su danas plan o zajedničkom radu na ugrađivanju usluga zasnovanih na internetu u automobile japanskog proizvođača.
Najveća svjetska softverska kompanija i najveći proizvođač automobila navode da će uložiti 12 miliona dolara u Toyotim medijski servis, koji vozačima nudi sadržaje u digitalnoj formi.
Ovo odjeljenje fokusirano je na kombinovanje telekomunikacija i podataka koji se vozačima predstavljaju putem sistema satelitske navigacije GPS i koriste se za regulisanje rada vozila na električni ili hibridni pogon.
Toyota planira da razvije novu mrežu digitalnih usluga na Microsoftovoj softverskoj platformi Azure do 2015. godine.
Jedna od planiranih usluga jeste nadgledanje i regulisanje načina na koji vozač koristi snagu motora svog automobila, kako bi se postigla maksimalna efikasnost.
Partnerstvo sa Toyotom je neobičan poslovni potez Microsofta, koji je do sada u okvirima automobilske industrije sarađivao samo sa američkim Fordom.
Možda vas zanima
Aplikacija za prijevoz
Dolazi li Bolt u Sarajevo? Glavni Uberov konkurent traži vozače u glavnom gradu BiH
Vezani članci
Snimak iz unutrašnjosti
Evo šta se događa u automobilskoj gumi prilikom vožnje
Za svaku pohvalu!
Nedžad Hodžić iz Travnika je potpuno samostalno napravio terensko vozilo
Nedaleko od Palerma