auto
0

Mercedesova M-Klasa sada nosi oznaku GLE

Klix.ba
Uoči premijernog pojavljivanja pred publikom na Sajmu automobila u New Yorku, Mercedes-Benz je zvanično predstavio svoj novi model GLE koji je u osnovici samo temeljito redizajnirana M-Klasa.

Uz novu oznaku automobila stiže redizajniran prednji dio na kojem se ističe nova maska hladnjaka motora, zajedno sa novim kućištima svjetala. Osnovna promjena na zadnjem dijelu odnosi se na nova LED svjetla i drugačije završetke izduvnog sistema. Paket AMG uključuje drugačiji prednji odbojnik i dvodijelnu masku hladnjaka, a tu su i 20-inčne aluminijske felge, zadnji difuzor zraka i četverostruki završeci izduvnog sistema.

Osnovne konture u unutrašnjost prenesene su sa M-Klase, a među vidljive promjene spada novi multifunkcionalni upravljač i drugačije kućište infotainment sistema. Mercedes sada nudi i novu paletu boja, kao i nekolicinu različitih materijala za oblaganje dijelova kabine koje ne prekriva vrhunska koža. Kupac može birati između aluminija, karbona ili drveta.

Najslabiji u ponudi motora za Mercedes-Benz GLE je 2,1-litarski četverocilindarski turbodizelski motor koji razvija 204 KS i 480 Nm obrtnog momenta. Slijedi ga trolitarski V6 turbodizel sa 258 KS i 620 Nm obrtnog momenta. Prvi u ponudi benzinskih motora je trolitarski V6 biturbo koji isporučuje 333 KS i 480 Nm obrtnog momenta, a slijedi ga 4,7-litarski V8 biturbo sa 435 KS i 700 Nm obrtnog momenta. Ispod samog vrha ponude je GLE 63 AMG, čiji 5,5-litarski benzinski biturbo V8 motor nudi 557 KS i 700 Nm obrtnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4,3 sekunde i elektronski ograničenih 250 km/h. Na vrhu ponude je GLE 63 AMG S čiji motor iz iste konfiguracije razvija 585 KS i 760 Nm najvećeg obrtnog momenta. Automobil u tom slučaju od 0 do 100 km/h stiže za 4,2 sekunde, a maksimalna brzina opet je ograničena na 250 km/h.

I to nije sve. Iza oznake GLE 500e krije se 'plug in' hibridna varijanta koju pokreće trolitarski BlueDIRECT V6 motor koji u kombinaciji sa elektro-motorom nudi 442 KS i 650 Nm obrtnog momenta. Prijenos snage na obje osovine obavlja se preko 7-stepenog automatskog mjenjača, a uz hibridnu tehnologiju prosječna potrošnja goriva iznosi samo 3,3 litra nakon 100 pređenih kilometara. Pogonjen isključivo elektro-motorom, automobil s jednim punjenjem baterija može preći 30 kilometara brzinom do 130 km/h.