{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Mercedes-Benz garancija mobilnosti

S
2.9.2010. u 13:55
0
12
Mercedes-Benz garancija mobilnosti
0
Mercedesova Mobilo garancija od sada vrijedi i u Bosni i Hercegovini. Kupci Mercedes-Benz putničkih vozila i kod nas se mogu osloniti na integralni koncept postprodajne podrške koji obuhvata i garanciju mobilnosti. Na ovaj način, kupcu Mercedesa zagarantovana je podrška u nepredviđenim slučajevima, a time i bezbrižna vožnja.

Bez obzira kada i gdje u okviru teritorije obuhvaćene Mobilom dođe do kvara ili nesretnog slučaja, vozač se može osloniti na dobivanje brze i efektivne pomoći.

Svako novo Mercedes-Benz putničko vozilo serijski je opremljeno paketom koji garantuje dugoročnu mobilnost: Mercedes-Benz Mobilo.

Mobilo u Bosni i Hercegovini počinje vrijediti ove godine, i odnosi se na vozila registrovana poslije 1. jula 2010. Ova garancija mobilnosti inicijalno vrijedi četiri godine od datuma prve registracije. Nakon toga, Mobilo se obnavlja redovnim servisiranjem u propisanim intervalima, kod ovlaštenih Mercedesovih servisnih partnera. Kupac može koristiti prednosti Mobilo garancije maksimalno 30 godina, što praktično predstavlja cijeli životni vijek automobila.

Mobilo garancija obezbjeđuje mobilnost vozača i putnika u slučaju kvara, manje nezgode, nesreće ili vandalizma, zbog kojih vozilo nije u voznom stanju. Na ovaj način gubitak ključa, manjak ulja, rashladnog sredstva ili goriva, saobraćajna nesreća ili kvar, neće predstavljati prepreku mobilnosti. Mobilo obezbjeđuje vozaču Mercedes-Benza široku paletu usluga.

Prije svega, tu je pomoć na licu mjesta od strane mobilnog servisa, gdje se odmah obavljaju manje popravke. Ukoliko vožnju nije moguće nastaviti, Mercedes preuzima organizaciju i troškove transporta vozila do najbližeg ovlaštenog servisnog partnera. U slučaju da se popravak vozila ne može obaviti u istom danu, preuzet će se troškovi noćenja sa doručkom za vozača i putnike, a da bi zadržali mobilnost, na raspolaganju im stoji zamjensko vozilo za vrijeme trajanja popravka, najviše tri radna dana.

Ukoliko vozilo nije moguće vratiti u vozno stanje u roku od tri dana, prema želji će se organizovati povratak vozila do ovlaštenog servisnog partnera u kojem kupac redovno servisira svoje vozilo. Kao alternativu zamjenskom vozilu, Mercedes preuzima troškove za nastavak putovanja ili povratak kući, vozom ili avionom.

Kod prometne nesreće i u slučaju vandalizma pruža se podrška pri organizaciji transporta oštećenog vozila. Ukoliko se nesreća dogodi u inostranstvu, Mercedes će pomoći pri organizaciji pravne pomoći te prevodioca.

Mobilo garancija vrijedi širom Evrope. Mreža od oko 3.000 ovlaštenih servisnih partnera spremna je pomoći vozačima Mercedes-Benza da održe mobilnost.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: