Ralliart kao kompanija koja je bila zadužena za usko specijalizovani razvoj i proizvodnju takmičarskih ali i „civilnih“ automobila za reli i off-road u potpunosti prestaje sa svojim aktivnostima već 1. aprila, i to nakon 27 godina uspješnog poslovanja.
U otvorenom pismu javnosti predsjednik Ralliarta, Masao Taguchi, saopštio je kako je njegova kompanija jednostavno još jedna od brojnih žrtava globalne ekonomske krize. Ujedno, ova kompanija će prestati i sa pružanjem tehničke podrške takmičarskim ekipama u svim disciplinama, niti će biti u mogućnosti da obezbjede savjete i usluge bilo kojim učesnicima autosporta. Prteći ovaj radikalan potez, automatski je poništeno održavanje nagrade za vozača godine u organizaciji Mitsubishi Ralliarta.
Srećom, svi vozači i ekipe koji već posjeduju takmičarske Mitsubishije ne moraju brinuti, jer Ralliart neće gasiti proizvodnju komponenti za njihove automobile sa FIA licencom. Istovremeno, njihov popularni katalog dijelova za naknadnu ugradnju u cestovne automobile je ukinut, pa ovakvi dijelovi ubuduće neće biti dostupni.
Za kraj su iz Ralliarta uputili tek iskreno izvinjenje svim svojim kupcima, koje su blago rečeno ostavili na cjedilu i primorali ih da ubuduće umjesto popravki svoje automobile šalju na otpad.