Težina automobila od samo 380 kg postignuta je korištenjem karbonskih vlakana i aluminijuma za pravljenje konstrukcije, dok snaga vozila dolazi iz dvocilindričnog common rail dizel motora zapremine 800 kubika. Motor proizvodi 29 konjskih snaga.
Ispod haube se nalazi i električni motor jačine 14 konjskih snaga koji omogućava vožnju bez emisije štetnih gasova tokom kratkih relacija.
Što se potrošnje tiče, ovaj dvosjed na 100 km troši 1,49 litara goriva, a emituje samo 39 grama CO2 po kilometru. Maksimalna brzina iznosi 160 km/h, ubrzanje do 100 km/h traje 14,3 sekunde, a autonomija iznosi oko 670 kilometara. L1 concept je inače dugačak 3813 mm, širok 1200 mm, visok 1142 mm, točkovi su od 16 inča (gume 95/60R16 naprijed i 115/70 R16 pozadi), dok Cw koeficijent otpora vazduhu iznosi 0.195.
Vozač i suvozač unutar vozila sjede u tandemu. Vozač sjedi u sjedištu napravljenom od karbona, dok se suvozač nalazi iza njega. Glavne kontrole se nalaze oko volana, a postavljena su dva LED displeja koji prikazuju slika sa vanjskih kamera koje su postavljene umjesto bočnih retrovizora.