{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Škoda otkrila novi logo i koncept Vision D

S
1.3.2011. u 19:59
0
23
Škoda otkrila novi logo i koncept Vision D
0
Češki proizvođač automobila Škoda je predstavio svoj budući dizajnerski pravac novim konceptom nazvanim Vision D, kao i novi logo kompanije.
Novi koncept veličine aktuelne Octavije je više evolucija trenutnog Škodinog dizajnerskog jezika, nego potpuna revolucija istog. Izgled prednje maske i prošireni niski otvori za zrak su očigledno posuđeni od kompanije Volkswagen.

Osim koncepta, otkriven je i novi logo kompanije. Dizajn Skode Vision D otkriva put kojim češki proizvođač želi ići kada se radi o dizajnerskom jeziku, ali i o tipovima vozila koje želi proizvoditi. Koncept posjeduje dugačko međuosovinsko rastojanje, vjerovatno zbog praktičnosti i prostranosti kabine. Automobil također izgleda uglađenije kako bi bi konkurentan drugim proizvođačima i privukao što veći broj kupaca.

"Želimo pokazati moć naše kompanije ne samo kroz automobile, nego i kroz prezentaciju našim partnerima i kupcima. Naš novi dizajn i svjež izgled oslikavaju naše planove za budućnost", rekao je Jurgen Stackmann, šef marketinga i prodaje u kompaniji Škoda.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: