Kompanija "Nissan" planira proizvesti 250.000 električnih vozila godišnje, počevši sa električnim modelom Leaf koji će se na američkom i japanskom tržištu naći u decembru, a na evropskom tek sljedeće godine.
U saradnji sa partnerom "Renaultom" planirana je proizvodnja dodatnih 250.000 vozila.
Dvije kompanije će zajednički proizvesti 500.000 baterija za električna vozila, saopćeno je iz "Nissana", kompanije koja također proizvodi baterije u suradnji sa japanskom kompanijom NEC.
Podpredsjednik kompanije Hideaki Watanabe je rekao "Nissan" ima preko osamnaest godina iskustva u razvoju litijum-jonskih baterija koje će napajati i model Leaf. Kompanija je svoje prvo električno vozilo proizvela 1947. godine. Litijum-jonske baterije su uobičajene komponente laptopa, ali su relativno nove u autoindustriji.
Upravo je Watanabe i predstavio novi električni koncept koji je nazvan Nissan New Mobility CONCEPT.
Udaljenost koju ovaj automobil može preći sa jednim punjenjem baterije je 100 km, a maksimalna brzina mu je 75 km/h. Cijeli električni sistem je razvio francuski "Renault", ali je dizajn vozila posve "Nissanov".
Neki analitičari su skeptični kada je riječ o praktičnosti ovog vozila, objašnjavajući to argumentima da će ovo vozilo činiti mali dio ukupnog tržišta automobila u godinama koje dolaze.
Watanabe nije objavio cijenu ovog konceptnog automobila. Prema njegovim riječima, namjena ovog automobila se još uvijek proučava. Moguće je da će se koristiti u zabavnim parkovima i projektima za očuvanje okoline u Yokohami.
Iz "Nissana" je objavljeno da se postavljaju stanice za punjenje baterija električnih automobila, te da se uspostavljaju nova partnerstva sa vladama zemalja i mnogim kompanijama. Danas postoji oko osamdeset ovakvih partnerstava koja zajednički ulažu napore kako bi se što uspješnije razvijao projekat električnih vozila.
Distributeri "Nissanovih" vozila u Japanu će biti opremljeni punjačima baterija, a krajnji cilj je imati dva miliona ovakvih stanica, kao i dodatnih 5.000 za brzo punjenje do 2020. godine.
"Nissan" je također osnovao kompaniju koja će reciklirati iskorištene baterije električnih automobila za ponovnu upotrebu, kao i za preprodaju u svrhu rezervi i stvaranja zaliha.