Iako još u razvojnoj fazi, jasno se oslikava hrabrost dizajna. Dodatak širokih blatobrana, preoblikovanog prednjeg i stražnjeg branika i jedinstvenog razdvojenog stražnjeg krila daje do znanja da ovo nije običan crossover.
To je Juke koji je umislio da je GT-R i to opravdano. Ipak, automobil nije namijenjen proizvodnji nego je u pitanju koncept, tehnički prilagođen cestovnom saobraćaju, koji je konstruisan u Nissanu, a proizvest će ga vodeći automobilistički proizvođač RML, uz pomoć Nissanovog Evropskog tehničkog centra (NTC-E). Proizvest će se samo dva primjerka, jedan s upravljačem na lijevoj strani i drugi s upravljačem na desnoj strani.
Unutrašnjost rafinirano stapa obilježja crossovera i superautomobila. Jukeova instrument ploča preoblikovana je kako bi prihvatila instrumente, brojčanike i LCD ekran od 7 inča preuzete iz GT-R-a. Jukeova prepoznatljiva centralna konzola, inspirisana rezervoarom goriva motocikla, i dalje je tu, a ostatak unutrašnjosti izgleda poput one u pravom trkaćem automobilu. Trkaća sjedišta sa sigurnosnim pojasevima u pet tačaka smještena su u vidljivi kavez koji ispunjava FIA-ine sigurnosne norme, ali i osigurava povećanu rigidnost za vrhunske mogućnosti.