{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


KIA-in hibridni napredak

S
20.8.2009. u 19:25
0
6
KIA-in hibridni napredak
0
KIA-in hibridni napredak
Kompanija KIA Motors s ulaganjima u visini tri milijarde američkih dolara želi usavršiti ekološki prihvatljivije tehnologije, jer poslovna grupacija Hyundai-Kia do 2012. godine želi biti među prva četiri automobilska proizvođača s najnižim emisijama CO2.
KIA Motors, koja je upravo ovih dana prestigla Ford na svjetskom tržištu i tako se nametnula kao četvrti najveći proizvođač automobila na svijetu, nije 2012. godinu odredila tek tako, jer je to datum kada KIA u Južnoj Koreji namjerava predstaviti serijsko vozilo sa FCEV pogonom na vodikove gorive ćelije.



Za model cee'd KIA-ini inžinjeri razvijaju benzinske i dizelske hibride, koji će u kombinaciji sa sistemom ISG u narednim godinama smanjiti emisije ugljikovog dioksida. Kia također radi na razvoju tzv. plug-in (upotreba električnih utičnica za punjenje baterija) hibridnih tehnologija, te usavršava jedan od najsavremenijih pogona s gorivim ćelijama. Pošto je južnokorejsko tržište vrlo zanimljivo za nove, okolišu prihvatljive tehnologije, ti noviteti će se prvo predstaviti upravo tamo.



Grupacija Hyundai-KIA je odlučna svijetu ponuditi cjenovno prihvatljiva vozila, koja koriste okolini prihvatljivije tehnologije, što i dokazuje s nadolazećim modelima kao što su cee'd ISG (Idle Stop & Go – sistem automatskog gašenja motora kod mirovanja vozila u trajanju nekoliko sekundi) i Forte LPI (Liquid Petroleum Injection: ukapljeni naftni plin – u Evropi poznatiji kao LPG).



KIA već nekoliko godina testira vozila s pogonom na gorive ćelije, trenutno sportski terenac Borrego FCEV s ovom tehnologijom može preći razdaljinu 560 km s jednim punjenjem vodika. Za pohvalu je, između ostalog, paljenje pri vrlo niskim temperaturama, i do -25 stepeni Celzijusa, što se sve donedavno činilo nemogućim i omogućava skoru komercijalizaciju ovakvih automobila širom svijeta. KIA je različitim korejskim ministarstvima dala u testnu upotrebu vozila s "eko" tehnologijama (LPI, FCEV, ISG) i sebi zadala cilj omogućiti serijsku proizvodnju svih tih modela najkasnije do 2015. godine.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: