auto
13

Josipović najbrži iz BiH na brdskoj trci Malačka

Piše: Elvir Zubović
Laszlo Szasz - Formula 3000 Ford (Foto: Autosport.ba)
Proteklog vikenda na brdima iznad Splita održana je brdska trka 16. nagrada Malačke – Sveti Dujam, koja se bodovala i za Šampionat BiH na brdskim stazama. Sa ove trke 18 takmičara iz Bosne i Hercegovine vratilo se sa dobrim rezultatima i nastupima.

Početak sezone brdskih trka u BiH tako je obilježen gostujućom trkom u Hrvatskoj na dobro poznatoj i vrlo zahtjevnoj stazi Malačka. Od 21 takmičara iz BiH, koliko se pojavilo na subotnjim treninzima, na kraju je trku završilo njih 18, što je više nego dobar prosjek.

Subotnji treninzi definitivno će ostati zapamćeni po nezgodama i problemima u vezi s organizacijom. Uz nekoliko izlijetanja sve je kulminiralo na prvom zvaničnom treningu kada je Dejan Dimitrijević izletio svojim VW Golfom R32T na najbržem dijelu staze. Iako prve informacije nisu zvučale dobro, na kraju je ipak sve završilo samo totalno uništenim Golfom i otkazivanjem treninga zbog staze koja je bila kontaminirana prosutim uljem i krhotinama.

Nakon što je staza otvorena za saobraćaj prvi pogled na mjesto udara definitvno nam je potvrdio da Dimitrijević ovaj dan može slaviti kao svoj drugi rođendan, te da su blaže povrede koje je zadobio ustvari pravo čudo.

Nedjeljne trke prošle su u znaku Mađara koji vozi pod zastavom Hrvatske, Laszle Szasza u Formuli 3000, a koji je suvereno završio obje trke i bez problema upisao dominantnu pobjedu. Ništa manje impresivna nije bila ni vožnja Jovana Aćimića iz Crne Gore, koji je za upravljačem Oselle PA20 završio na drugom mjestu generalnog poretka trke, ali i na prvom mjestu poretka za Šampionat Crne Gore.

U poretku trke za Šampionat BiH najbrži je bio Miroslav Josipović u Opel Vectri ST, kojem je uz generalni poredak pripala i pobjeda u klasi H2000+. Također, novost u Šampionatu BiH od ove godine je i bodovanje po grupama, pa je Josipović ubilježio i pobjedu grupe H. Nažalost izostao je dvoboj Josipovića i Suada Hote, i to nakon što je Hota odvezao odličnu prvu trku ipak nije uspio odvesti drugu trku zbog kvara na automobilu. Također, zbog kvara na poluosovini fomrule Nissan-Coloni na subotnjim treninzima izostao je i nastup Borisa Miljevića, koji je svakako bio favorit za pobjedu u generalnom poretku trke za Šampionat BiH.

U klasi N2 borba se vodila između prošlogodišnjeg šampiona, Nenada Lehpanera, i višegodišnjeg šampiona klase N1, Gorana Dojčinovića. Nakon što je Dojčinović bio brži u prvoj trci, Lehpaner uzvraća udarac u drugoj trci i pravi ukupno bolje prolazno vrijeme, te zasluženo kući nosi pobjednički pehar s Malačke.

U Klasi N3 bliska borba vodila se između Azera Kurtovića i Krešimira Bodnaruka. Nakon što je u obje vožnje bio brži, Kurtović upisuje svoju drugu pobjedu u ovoj klasi i prvu u ovoj sezoni, a ujedno je odnio i pehar za pobjedu u ukupnom poretku grupe N.

Klasa H1400 zabilježila je nastupe Dejana Vujasina i Dalibora Šobota. Nakon što se Šobot u drugoj vožnji okrenuo na stazi izgubio je dragocjeno vrijeme i šansu za pobjedu. Istovremeno Vujasin je obje vožnje odlično i brzo odvezao, te je zasluženo upisao pobjedu klase.

Klasa H1600 je bila prilično pusta, pa Hasan Ljubijankić u Hondi nije imao problem da upiše pobjedu, dok bi više konkurencije trebao dobiti već na sljedećoj trci, u Cazinu pred svojom domaćom publikom.

Kao što se i očekivalo najbrojnija klasa bila je H2000, a također očekivano je da su borbu za pobjedu vodili Bakir Hadžić i Mladen Šoljić. Ipak dodatne pripreme Hadžićeve Honde preko zimske pauze su urodile plodom, pa je uz odličnu vožnju prošlogodišnji šampion klase bez većih problema upisao još jednu pobjedu. U ovoj klasi svoj debitantski nastup na brdskim trkama imao je i Ivo Leženić iz Ak ArcRACING, koji sa svojim VW Golfom tek počinje otkrivati tajne ove discipline.

U Malačkoj je na brdskim trkama debitovao i Jasmin Golać, koji je sa svojom Alfom Romeo 147 pokazao zaista odlične vožnje i neočekivano jak tempo. Ipak, Golać nije imao dovoljno sportske sreće jer je morao odustati već na prvoj trci zbog kvara na automobilu. Novost među takmičarima je i nastup Šefika Pehlića u Subaru Imprezi koji je došao do drugog mjesta u klasi H2000+, kao i Goran Kerošević koji je prvi put provezao svoj BMW Compact M3 i upisao treće mjesto najsnažnije klase.

Naredna trka vozi se 30. juna u Cazinu, a organizatori su se potrudili i već na Malačkoj profesionalno najavili trku koja bi još jednom trebala pomjeriti standarde kvalitete i organizacije, kako u BiH tako i u regiji.

Poredak brdske trke Malačka po klasama za Šampionat BiH

Klasa N2

  1. LEHPANER Nenad AK Spin - Peugeot 106
  2. DOJČINOVIĆ Goran AMK Banja Luka- Peugeot 106

Klasa N3

  1. KURTOVIĆ Azer AK Arc Racing - Renault Sport Clio
  2. BODNARUK Krešimir AK Spin - Honda Civic Type R

Klasa H1400

  1. VUJASIN Dejan AKK Optima Motorsport - Zastava Yugo
  2. ŠOBOT Dalibor AKK Profesional - Honda Civic

Klasa H1600

  1. LJUBIJANKIĆ Hasan AMK Cazin - Honda Civic

Klasa H2000

  1. HADŽIĆ Bakir AK Arc Racing - Honda Integra Type R
  2. ŠOLJIĆ Mladen AKK Optima Motorsport - Renault Sport Clio Cup
  3. BILOŠ Dario AKK Brkić Servis - Volkswagen Golf
  4. LJUBIJANKIĆ Salih AMK Autosport - Volkswagen Polo
  5. SEFERAGIĆ Mihad AMK Autosport - Volkswagen Polo
  6. BEŠIREVIĆ Engin AK Spin - Renault Clio Williams
  7. EMRIĆ Šefik ASK S 57 Motorsport - Opel Astra GSi
  8. LEŽENIĆ Ivo AK Arc Racing - Volkswagen Golf

Klasa H2000+

  1. JOSIPOVIĆ Miroslav AMKK Fam Sport - Opel Vectra ST
  2. PEHLIĆ Šefik AMK Pro-Drive - Subaru Impreza WRX STi
  3. KEROŠEVIĆ Goran AMK Feromont Sport - BMW E36 M3

Generalni poredak trke Malačka za Šampionat BiH

  1. JOSIPOVIĆ Miroslav AMKK Fam Sport (1) 23 (1) E1 2:33.977 2:35.684 5:09.661
  2. HADŽIĆ Bakir AK Arc Racing (1) 16 (1) H 2:42.943 2:38.868 5:21.811 12.150
  3. ŠOLJIĆ Mladen AKK Optima Motorsport (2) 16 (2) H 2:44.246 2:43.470 5:27.716 18.055
  4. BILOŠ Dario AKK Brkić Servis (3) 16 (3) H 2:47.217 2:43.264 5:30.481 20.820
  5. PEHLIĆ Šefik AMK Pro-Drive (2) 23 (2) E1 2:46.494 2:45.008 5:31.502 21.841
  6. LJUBIJANKIĆ Salih AMK Autosport (4) 16 (4) H 2:48.778 2:49.677 5:38.455 28.794
  7. SEFERAGIĆ Mihad AMK Autosport (5) 16 (5) H 2:50.203 2:49.426 5:39.629 29.968
  8. LJUBIJANKIĆ Hasan AMK Cazin (1) 15 (6) H 2:52.048 2:49.460 5:41.508 31.847
  9. VUJASIN Dejan AKK Optima Motorsport (1) 14 (7) H 2:52.394 2:50.593 5:42.987 33.326
  10. KURTOVIĆ Azer AK Arc Racing (1) 3 (1) N 2:54.194 2:52.968 5:47.162 37.501
  11. BODNARUK Krešimir AK Spin (2) 3 (2) N 2:54.647 2:53.075 5:47.722 38.061
  12. LEHPANER Nenad AK Spin (1) 2 (3) N 2:56.286 2:53.991 5:50.277 40.616
  13. DOJČINOVIĆ Goran AMK Banja Luka (2) 2 (4) N 2:55.552 2:54.999 5:50.551 40.890
  14. BEŠIREVIĆ Engin AK Spin (6) 16 (8) H 3:02.689 2:49.905 5:52.594 42.933
  15. KEROŠEVIĆ Goran AMK Feromont Sport (1) 17 (9) H 2:58.480 2:56.994 5:55.474 45.813
  16. EMRIĆ Šefik ASK S 57 Motorsport (7) 16 (10) H 2:58.513 3:00.230 5:58.743 49.082
  17. ŠOBOT Dalibor AKK Profesional (2) 14 (11) H 2:51.470 3:08.478 5:59.948 50.287
  18. LEŽENIĆ Ivo AK Arc Racing (8) 16 (12) H 3:10.789 3:06.779 6:17.568 1:07.907

Nisu završili: Suad Hota - Lancia Delta Integrale, Jasmin Golać - Alfa Romeo 147 Nisu startali - Boris Miljević - formula Nissan-Coloni

Vezani članci