Dakle, za kupce bilo kojeg vozila Hyundai poklanja petogodišnju garanciju, petogodišnju mobilnu garanciju (Hyundai asistencija) i petogodišnje kontrolne preglede u ovlaštenim servisima.
Radi se o jedinstvenom programu brige za kupce na tržištu uopšte, čime Hyundai pokazuje da im je zadovoljstvo kupaca na prvom mjestu. U program su uključena sva Hyundai vozila bez bilo kakvih ograničenja.
Prema raznim istraživanjima o zadovoljstvu kupaca Hyundai je u samom vrhu, a čak 60% vlasnika Hyundai vozila žele ostati vjerni Hyundaiju i kupiti ponovo Hyundai prema istraživanju JD Power 2010 Customer Retention Study.
Zanimljivi 3x5 program Huyndai otkriva svoje prednosti u detaljima. Tako garancija pet godina ili 100.000 km znači da kupac dobija garanciju za vozilo koja uključuje popravak ili zamjenu svih dijelova vozila kako je propisano u uslovima grancije. Garancija vrijedi pet godina, odnosno 60 mjeseci ili 100.000 km.
Mobilna garancija, tačnije Hyundai asistencija, donosi da u okviru garancije, tokom pet godina, vlasnik Hyundai automobila ima pravo na besplatnu uslugu Hyundai mobilna garancija na teritoriji Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Srbije i Crne Gore u slučaju nepredviđenih poteškoća s vozilom.
Treći element ovog programa su kontrolni pregledi. Tako tokom pet godina redovnog servisiranja vozila, a dok je vozilo u garanciji, vlasnici Hyundai vozila imaju pravo jednom godišnje na besplatan kontrolni pregled vozila u trajanju od 30 minuta prema Hyundai kontrolnoj listi. Uslugu je moguće koristiti samo ako je Hyundai vozilo redovno servisirano.