Veliki rast prodaje u Evropi Hyundai je donekle i najavio već 2007. godine kada je pokrenuta "i generacija" inspirisana Evropom. Kao prvi predstavnik i najprodavaniji evropski Hyundai model i30 polučio je odlične prodajne rezultate, ali i napravio prostor za sve naredne predstavnike evropske "i generacije".
Za veliki rast Hyundai-a u Evropi uz kvalitet sigurno su zaslužna velika ulaganja u promociju i oglašavanje, ali i ulaganja u evropsku tvornicu u Češkoj i razvojni centar u Njemačkoj. Danas Hyundaiju u Evropi pripada 2,8% tržišnog učešća sa tendnencijom konstantnog rasta.
"Prodaja od pet miliona vozila u Evropi je fantastičan uspjeh i potvrda o poziciji Hyundaija na najzahtjevnijem svjetskom tržištu. Ali ovo je samo početak, Hyundai će u 2011. godini sigurno nastaviti pozitivan trend sa ciljem ostvarenja 3% tržišnog učešća", izjavio je Allan Rushforth, potpredsjednik Hyundai Motor Europe.
Hyundai naporno radi da opravda očekivanja ali i potrebe evropskih kupaca, na način da će proizvodnja u Češkoj tvornici ove godine premašiti brojku od 300.000 proizvedenih vozila. Također, Hyundai će i u narednom periodu promovisati kampanju "3x5" program brige koji podrazumjeva besplatnu petogodišnju garanciju, besplatnu petogodišnju mobilnu asistenciju i besplatne petogodišnje preventivne preglede.