auto
0

Hyundai objavio pobjednike FIFA World Cup kampanje

Klix.ba
Nakon proglašenja pobjednika Hyundaieve globalne kampanje "Testiraj Hyundai i osvoji put u Brazil« u subotu u prosotrijama HABH u Sarajevu, proglašeni su pobjednici još jedne nagradne igre Hyundai-a i FIFA-e.

Hyundai Motor Company, Oficijelni partner FIFA-e i svjetskog prvenstva u Brazilu 2014. godine, danas je objavio zvanične rezultate »Be There With Hyundai kampanje«. Proglašena su 32 pobjednička slogana zemalja učesnica svjetskog prvenstva koji će biti aplicirani na autobusima timova koji će prevoziti igrače tokom svjetskog prvenstva.

Fanovi širom svijeta su predlagali svoje slogane od 17. oktobra 2013. godine do 27. februara 2014. godine putem oficijelnog sajta FIFA-e, gdje je prijavljeno preko 160.000 slogana u tom periodu. Nakon prve faze od svih prikupljenih odabrana su po tri najbolja slogana svakog tima, a preko 280.000 fanova širom svijeta je glasalo za iste od 22. aprila do 7. Maja, tako da je ukupan broj glasova bio dosegao skoro milion.

Nacionalni slogan Urugvaja je bio sretni pobjednik među 32 najbolja slogana, te je tako osoba koja je predložila isti dobila FIFA World Cup Paket koji uključuje kartu za utakmicu 1/8 finala, hotelski smještaj i avio karte. Svi učesnici čiji su slogani proglašeni pobjednicima, dobiti će specijalnu sliku sa njihovim apliciranim sloganom.

Od 2006. godine – FIFA svjetskog prvenstva u Njemačkoj, BTWH se pokazao kao zaista uspješan marketinški program koji je privlačio veliki medijski interes, ovaj program se nastavio u Južnoj Africi sa aktivnim učešćem hiljadama fanova širom svijeta.

Svi pobjednički slogani se mogu pronaći na FIFA.com, a među ova 32 slogana nalazi se slogan koji je dobio najviše glasova i koji će biti apliciran na timski autobus zmajeva »Dragons on Field, Dragons in Heart«! Nadamo se da će učesnik koji je prijavio slogan, isti prepoznati te da će biti ponosan kada po prvi put u historiji vidi naš tim i svoj slogan na apliciran autobusu Zmajeva.

Vezani članci