{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Hyundai Motor polugodišnji poslovni rezultati za 2013. godinu

26.7.2013. u 13:50
0
2
Hyundai Motor polugodišnji poslovni rezultati za 2013. godinu
0
Hyundai Motor  polugodišnji poslovni rezultati za 2013. godinu
Huyndai Motor Company objavio polugodišnje rezultate. Uprkos brojnim nepoželjnim vanjskim i unutrašnjim faktorima, kompanija je nastavila kontinuirano sa rastom prodajnih rezultata u prekomorskim zemljama što dovodi do porasta od 5.8 % prihoda od prodaje, u poređenju sa prošlom godinom.
Za prvih šest mjeseci prihod je porastao za 5,8 % na 44,55 milijarde (auto : 36,72 milijarde/ finansije i drugo: 7,83 milijarde) za razliku prethodne godine, zahvaljujući najviše snažnoj prodaji izvan Koreje. Bez obzira na tu činjenicu operativni profit i neto profit su pali za 5,2 % i 1,0 % i to sa 2,40 milijarde u odnosu na 2,52 milijarde zarade ostvarene u prethodnoj godini, najveći uzrok toga je niža proizvodna stopa u Koreji nego što je bila planirana.

Hyundai je prodao 2. 390 919 jedinica ukupno (Korea: 325 518 jedinica/ prekomorska prodaja: 2.065 401), tokom pola godine, što je 9,5 % više u odnosu na godinu ranije. U Koreji je prodaja pala za 0,7 % u odnosu na isti period na što je uticala najviše slaba potražnja i porast prodaje drugih uvoznih brendova. U odnosu na Koreju, prekomorska prodaja je porasla 11,4 % na 2.065 401 jedinice, što više nego nadoknađuje pad na domaćem tržištu.

U drugom kvartalu godine porast prihoda bio je 5,7 % (23,8 milijardi dobiti) sa ukupnom prodajom od 1.219 115 jedinica. Hyundai Motor predviđa za drugu polovinu godine da će uprkos nesigurnom okruženju ipak ostati na nivou prve polovine godine. Vodeća i emergirajuća tržišta će sporije ostvarivati rast u odnosu na žestoku konkurenciju i rigorozniju državnu politiku.

Bez obzira na sve gore navedene činjenice Hyundai planira da jača svoje stubove kroz kvalitativni rast u različitim regionima, a da bi postigao sve to planira razvoj strateških modela, jačanja prodaje i servisne mreže, kao i agresivnih marketinških aktivnosti. Kompanija namjerava jačati svoju »eko prijateljsku« proizvodnu liniju, uključujući električna, hibridna, vozila sa gorivom ćelijom, ali i tradicionalna vozila sa ekonomičnom potrošnjom i malim emisijama, što je jako dobra osnova za rast u budućnosti.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: