auto
0

Hyundai među “Top 50” marki u svijetu

Klix.ba
Foto: Elvir Zubović/Klix.ba
Foto: Elvir Zubović/Klix.ba
Vrijednost Hyundai-a kao najbrže rastućeg brenda je narasla za 20,5 % u odnosu na protekle godine i dostigla je 9 milijardi dolara, najveći zabilježen rezultat Hyundaija ikad, te se tako pozicionirala na 43. mjesto prema konsultantskoj agenciji Interbrend-su u 2013.

Hyundai koji je među 100 najboljih brendova u svijetu proteklih devet godina, po prvi put je ušao u među top 50 brendova u svijetu. Hyundai je imao konstantni rast marke kako po pitanju vrijednosti, rast od 160 % tako i na rang listi Interbransa prema kojoj se pomjerio za 41 mjesto naprijed od samog uvrštavanja na istu 2005.-e godine. (84. mjesto).

U Interbrandsu su izjavili: “Proteklih pet godina vrijednost brenda je narasla za 96 %, što je duplo više od prosjeka rasta industrije ukupno (42 %). Brojke su rasle preko 20 % svake godine nakon što je kompanija obznanila svoj novi smjer koji su nazvali “Modern Premium”. Hyundai koji je učvrstio svoju poziciju globalno te nastavlja da jača svoju sliku kroz rekordnu proizvodnju vozila sa vodećim stilom, dizajnom i performansama. Kontinuiranim osvježavanjem svojih modela i sponzorisanjem velikih evenata poput UEFA-e, FIFA-e i Svjetskog reli šampionata (WRC) Hyundai stvara lojalne obožavatelje svog brenda. Ulaskom u top 50 sa radošću iščekujemo Hyundaiev slijedeći korak.”

Vodeći ljudi u Hyundaiu smatraju da upravo za ovaj uspjeh Hyundai-a su zaslužne globalne kampanje, kao i različite lokalne aktivnosti uključujući tzv. “sportski marketing” i CSR. Glavni cilj Hyundai je da postanu brend koji se voli, tako što će kupcu ponuditi više, ponudit iznad njihovih očekivanja. Nakon objave menadžmenta 2011. godine o novoj direkciji brenda “Modern Premium” i novog slogana također “New Thinking, New Possibilities.” se desio pozitivni preokret u mnogim sferama razvoja proizvoda, dizajna, marketinga, prodaje i postprodaje također. Koraci poput ovih inicirali su nezaustavljivi rast prodaje i profita, al i jačanje same slike brenda.

Rangiranje je urađeno prema podacima kompanija, finansijskim kombiniranim sa marketing aktivnostima koji se svakako reflektuju na potencijal kompanije da ostvari profit.

Vezani članci