Chas Hallett, urednik Autocara je prilikom uručenja priznanja g. Nam-Yong Kimu, direktoru Hyundai-Kia centra za istraživanja i razvoj, rekao: “Kad su u grupaciji Hyundai-Kia prije nekoliko godina počeli govoriti o tome da bi htjeli biti među pet najvećih automobilskih proizvođača iza Toyote, General Motorsa, Forda i Audi-Volkswagena, mnogi su bili skeptični. Onda su Korejci postali zaista ozbiljni. Prihvatili su plan o proizvodnji vozila s evropskim dizajnom i evropskim stručnjacima kako bi zadovoljili evropske kupce. Izazvali su Volkswagen Golfa i Ford Focusa, jer su počeli proizvoditi vozila, koja izgledaju i napravljena su jednako dobro, a pritom nude mnogo dužu garanciju. “
Grupacija Hyundai-Kia, nastala spajanjem ove dvije kompanije 1998. godine, na domaćem korejskom automobilskom tržištu drži čak 80-postotni tržišni udio, a grupacija je ove godine postala peti najveći automobilski proizvođač na svijetu.
Zahvaljujući svojim fabrikama u Sjevernoj Americi, Evropi, Kini, Rusiji, Bliskom istoku i jugoistočnoj Aziji grupacija se probila među pet najvećih za manje od 50 godina. Uspjeh je utoliko vrijedniji kada se uzme u obzir da su s proizvodnjom vozila počeli tek u 60. godinama prošlog stoljeća, a s izvozom tek u 80-ih godina.
Kia je prije manje od dvije godine otvorila svoju prvu evropsku fabriku u Slovačkoj, gdje proizvode modele Sportage i cee'd (u sve tri varijante: 5-vratni cee'd, karavanski cee'd sporty wagon i 3-vratni pro_cee'd), dok su i moderni pogoni za proizvodnju i sklapanje u američkoj saveznoj državi Georgia pred svojim otvaranjem.