Novi Golf je dobio stalan pogon na sve točkove dostupan sa oba snažna turbo dizel motora (TDI) sa 105 KS (77kW), i 140 KS (103kW). 4MOTION u modelu sa 2.0 litarskim benzinskim motorom sa direktnim ubrizgavanjam će uslijediti kasnije.
17 kombinacija motor-mjenjač Golfu daju jedinstveno bogat spektar u ovoj klasi vozila. Druga generacija ovog pogona na sve točkove, a prvi put je predstavljena 1998 i do sada prodato 100.000, je značajno unaprijeđena, posebno u poljima pojednostavljenja održavanja, servisnih intervala i snižavanja nivoa buke. 4MOTION tehnologija posebno dolazi do izražaja na mokrom kolovozu, snijegu i ledu: obrtni moment motora se može prilagoditi stanju/površini ceste, a obtni moment takođe može biti varijabilno raspoređen na sve točkove – veliki plus sigurnosti i užitku u vožnji.
Ove kvalitete su posebno isprobane i testirane u uslovima kada se vuče prikolica. Novi Golf 4MOTION može se ponositi sa 1800 kg koje povuče na nagibu od 8%, dok je na nagibu od 12% kapacitet 1500 kg (2.0 TDI: 1600kg). Tako Golf 4MOTION može stići do raznih mjesta i lokacija, sa ili bez prikolice, gdje većina vozila sa prednjim ili stražnjim pogonom ne mogu.. VW će takođe kao opciju ponuditi zaštitnu metalnu ploču ispod motora koja bi štitila motor, ovjes i pod vozila od granja, kamenja, itd. Paket za grublje/lošije ceste je takođe biti na raspolaganju, a podrazumjeva tvrđi ovjes/vješanje i za 20mm od tla podignutiju karoseriju.
Golf TDI sa pogonom na sve točkove će se lako prepoznati po 4MOTION natpisu nazad i dvostrukom izduvnom cijevi.
Srce sistema 4MOTION čini aksijalni/osovinski spojena višestruka spojka/kvačilo koja je potopljena u ulje. Podešavanje pritiska spojke zavisi od nivoa obrtnog momenta prebačenog na zadnje točkove. Kvačilo kontroliše obrtni moment od nule do punog prenosa, odgovarajući ravnomjernom distribucijom obrtnog momenta na prednje i zadnje točkove. U zavisnosti od koeficijenta trenja, čak je moguće prebaciti i do 100% obrtnog momenta na zadnje osovinu.