auto
0

Golf od sada sa 4MOTION pogonom

Sarajevo-X
Novi Golf već sada može biti naručen sa drugom generacijom inovativnog 4MOTION pogona na sve točkove sa elektronski nadziranom Haldex spojkom.

Novi Golf je dobio stalan pogon na sve točkove dostupan sa oba snažna turbo dizel motora (TDI) sa 105 KS (77kW), i 140 KS (103kW). 4MOTION u modelu sa 2.0 litarskim benzinskim motorom sa direktnim ubrizgavanjam će uslijediti kasnije.

17 kombinacija motor-mjenjač Golfu daju jedinstveno bogat spektar u ovoj klasi vozila. Druga generacija ovog pogona na sve točkove, a prvi put je predstavljena 1998 i do sada prodato 100.000, je značajno unaprijeđena, posebno u poljima pojednostavljenja održavanja, servisnih intervala i snižavanja nivoa buke. 4MOTION tehnologija posebno dolazi do izražaja na mokrom kolovozu, snijegu i ledu: obrtni moment motora se može prilagoditi stanju/površini ceste, a obtni moment takođe može biti varijabilno raspoređen na sve točkove – veliki plus sigurnosti i užitku u vožnji.

Ove kvalitete su posebno isprobane i testirane u uslovima kada se vuče prikolica. Novi Golf 4MOTION može se ponositi sa 1800 kg koje povuče na nagibu od 8%, dok je na nagibu od 12% kapacitet 1500 kg (2.0 TDI: 1600kg). Tako Golf 4MOTION može stići do raznih mjesta i lokacija, sa ili bez prikolice, gdje većina vozila sa prednjim ili stražnjim pogonom ne mogu.. VW će takođe kao opciju ponuditi zaštitnu metalnu ploču ispod motora koja bi štitila motor, ovjes i pod vozila od granja, kamenja, itd. Paket za grublje/lošije ceste je takođe biti na raspolaganju, a podrazumjeva tvrđi ovjes/vješanje i za 20mm od tla podignutiju karoseriju.

Golf TDI sa pogonom na sve točkove će se lako prepoznati po 4MOTION natpisu nazad i dvostrukom izduvnom cijevi.

Srce sistema 4MOTION čini aksijalni/osovinski spojena višestruka spojka/kvačilo koja je potopljena u ulje. Podešavanje pritiska spojke zavisi od nivoa obrtnog momenta prebačenog na zadnje točkove. Kvačilo kontroliše obrtni moment od nule do punog prenosa, odgovarajući ravnomjernom distribucijom obrtnog momenta na prednje i zadnje točkove. U zavisnosti od koeficijenta trenja, čak je moguće prebaciti i do 100% obrtnog momenta na zadnje osovinu.