{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


General Motors ponovo najveći u svijetu

S
20.1.2012. u 12:57
0
2
General Motors ponovo najveći u svijetu
0
General Motors ponovo najveći u svijetu
Američki automobilski div General Motors ponovo je osvojio poziciju najvećeg proizvođača vozila u svijetu, iako je prije samo dvije godine balansirao na rubu stečaja.
U prošloj godini General Motors prodao je više od devet miliona vozila, 7,6 posto više nego u prethodnoj godini.

U japanskoj 'Toyoti, koja je 2008. godine General Motorsu preotela vodeću poziciju, očekuju da će podaci za 2011. godinu pokazati 7,9 miliona prodatih vozila. Na rezultat japanskog proizvođača uticale su prirodne katastrofe u Japanu i Tajlandu, koje su poremetile rad fabrika i prekinule lanac snabdijevanja, prenose mediji.

General Motors je 2009. završio stečajni postupak nakon što je odbio 52 milijarde dolara pomoći države, na osnovu koje Ministarstvo finansija još ima u vlasništvu više od 30 posto redovnih dionica kompanije. Preduzeće se u međuvremenu fokusiralo na povećanje udjela na nekim od tržišta koja bilježe najveće stope rasta u svijetu, poput Kine i Indije.

Prošle sedmice General Motors objavio je da je prodaja njegovih i vozila njegovih partnera u Kini u 2011. porasla za 8,3 posto, na rekordnih 2,5 miliona.

Objava američkog diva podstakla je konkurentski Volkswagen na tvrdnju da pozicija najvećeg proizvođača u svijetu zapravo pripada njemu. Prema pisanju Wall Street Journala, njemačka kompanija tvrdi da su brojkeGeneral Motorsa velike zato što im je pridodao podatke o prodaji kineskih partnera.

U Volkswagenu ističu da njihovi podaci ne uključuju one proizvođače kamiona MAN i 'Scanije u kojima imaju većinske udjele. Njemačka je kompanija u 2011. prodala ukupno 8,1 miliona vozila.

Analitičari upozoravaju da se brojke mogu tumačiti na različite načine, pojašnjavajući da proizvođači vozila često ulažu u brojne druge proizvođače širom svijeta, a odluka o uvrštavanju njihovih podataka zavisi od toga u kojoj mjeri učestvuju u poslovanju.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: