Pozitivni rezultati postignuti su uprkos teškoćama na italijanskom tržištu automobila koje je u augustu zabilježilo pad od 2,3 posto, izvijestili su italijanski mediji, a prenose agencije.
Fiat se namjerava širiti i u inostranstvu i planira do 2010. proširiti udio na ogromnom ruskom tržištu na pet posto, što odgovara prodaji 80 hiljada automobila godišnje. Pri ostvarivanju tog cilja kompanija računa i na pomoć strateškog partnera Severstal Auto, automobilskog ogranka ruskog čeličnog diva.
Već sljedeće godine Fiat želi u Rusiji dostići brojku od 36.500 prodanih automobila, pri čemu ima u vidu ponajprije nove modele Grande Punto, Pandu i Cromu. Kako bi ostvarili taj cilj, Fiat i Severstal namjeravaju pokrenuti zajedničku proizvodnju.
U okviru strategije za osvajanje ruskog tržišta dvije kompanije planiraju propagandnu kampanju vrijednu 12 miliona dolara, pri čemu je u Rusiji dosad već otvoreno 35 Fiatovih izložbenih salona.
"Prisutnost u Rusiji obaveza je svih velikih svjetskih automobilskih grupa", konstatovao je direktor marketinga u Fiatu Luca De Meo. Tu činjenicu potvrđuje i podatak da je 2005. uvoz inostranih automobila u Rusiju porastao za 43,7 posto u odnosu na prethodnu godinu, što odgovara brojci od 774 hiljade automobila.