F-Autocentar, na čelu sa Fordom, kao svojim najznačajnijim predstavnikom, i ove je godine, sada već tradicionalni partner Internacionalnog muzičkog festivala „Bosna“.
Pored promocije kulturnih i akademskih vrijednosti, koje su zajedničke i BIMF-u i F-AC, razlog uključivanju u projekat je i činjenica da je BIMF, pored fokusa na odrasle, kroz različite radionice i dešavanja, usmjeren i na djecu, njihov pravilan razvoj i širenje horizonata od malih nogu. Sve ovo su razlozi zbog kojih je F-AC, uključujući svoje brandove, partner BIMF-a, a to će ostati i u narednim godinama, ističu u ovoj kompaniji.
Možda vas zanima
Govorila o problemima
Jedna od najuspješnijih porno zvijezda nije bila zadovoljna zaradom: "To nije uredu"
Pripreme za crveni tepih
Jelena Đoković kao Ristana iz "Srećnih ljudi": Komična montaža dijeli se mrežama
Talentovana bh. muzičarka