Ovaj uistinu atraktivan automobil je zasnovana naravno na serijskom Transitu Connect, ali pored izgleda karoserije sve sličnosti tu i završavaju.
X-Press je približen asfaltu za 70 mm, a opremljen je i vrlo atraktivnim felgama od lake legure u dimenziji od 18 inča, koje ostavljaju utisak kao da su upravo skinute sa WRC Focusa.
Pored felgi primjetni su još par detalja koji otkrivaju srodnost X-Pressa sa ekskluzivnim Focusom RS, čija je proizvodnja nedavno prekinuta, pa čak i sa WRC bolidom.
Na vanjskom izgledu će pažnju privlačiti, pored proširenih blatobrana, i atraktivno izvedeni natpisi X-Press na bokovima te dvostruka linija koja se pruža preko cijele dužine vozila, a koja je oduvijek vezala za sportske automobile.
U unutrašnjosti nas dočekuje okruženje koje zaista vrlo malo odudara od onog u WRC Focusu, ali ipak se ne treba odricati od komfora, jer su i klima i audio uređaj prisutni. Cijela armaturna ploča je obložena kvalitetnom crnom alcantrom, kao i dijelovi sportskog trokrakog volana, a tu su i neizbježni detalji od poliranog aluminija.
Promjene je ipak doživio tovarni prostor u koji je montiran glomazni rollbar, te je praktičnost znatno uskraćena, ali ipak treba imati na umu da ovo i nije više teretno vozilo.
Za pogon X-Pressa je odabran poznati 2.0 litarski Duratec četverocilindraš, koji oslobađa punih 215 KS i obrtni moment od 310 Nm.
Zahvaljujući pomenutoj pogonskoj jedinici, ovaj sportaš u odijelu dostavnjaka sa lakoćom sprinta do stotke za samo 7 sekundi, a zaustavlja se tek pri brzini od 209 km/h.
Ekskluzivnu galeriju X-Pressa možete pogledati ovdje.
E.Z. Sarajevo-X