{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Dostavnjak za trkaću stazu

26.3.2004. u 11:48
0
0
Dostavnjak za trkaću stazu
0
Dostavnjak za trkaću stazu
Ford je pokazao šta se dobije kada se ukrste, na prvi pogled dva nespojiva automobila. Tako je križanac sportskog automobila i privrednog vozila dobio ime Transit Connect X-Press.
Ovaj uistinu atraktivan automobil je zasnovana naravno na serijskom Transitu Connect, ali pored izgleda karoserije sve sličnosti tu i završavaju.

X-Press je približen asfaltu za 70 mm, a opremljen je i vrlo atraktivnim felgama od lake legure u dimenziji od 18 inča, koje ostavljaju utisak kao da su upravo skinute sa WRC Focusa.


Pored felgi primjetni su još par detalja koji otkrivaju srodnost X-Pressa sa ekskluzivnim Focusom RS, čija je proizvodnja nedavno prekinuta, pa čak i sa WRC bolidom.

Na vanjskom izgledu će pažnju privlačiti, pored proširenih blatobrana, i atraktivno izvedeni natpisi X-Press na bokovima te dvostruka linija koja se pruža preko cijele dužine vozila, a koja je oduvijek vezala za sportske automobile.

U unutrašnjosti nas dočekuje okruženje koje zaista vrlo malo odudara od onog u WRC Focusu, ali ipak se ne treba odricati od komfora, jer su i klima i audio uređaj prisutni. Cijela armaturna ploča je obložena kvalitetnom crnom alcantrom, kao i dijelovi sportskog trokrakog volana, a tu su i neizbježni detalji od poliranog aluminija.

Promjene je ipak doživio tovarni prostor u koji je montiran glomazni rollbar, te je praktičnost znatno uskraćena, ali ipak treba imati na umu da ovo i nije više teretno vozilo.


Za pogon X-Pressa je odabran poznati 2.0 litarski Duratec četverocilindraš, koji oslobađa punih 215 KS i obrtni moment od 310 Nm.

Zahvaljujući pomenutoj pogonskoj jedinici, ovaj sportaš u odijelu dostavnjaka sa lakoćom sprinta do stotke za samo 7 sekundi, a zaustavlja se tek pri brzini od 209 km/h.

Ekskluzivnu galeriju X-Pressa možete pogledati ovdje.

E.Z.
Sarajevo-X

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: