Ekstremni Duster No Limit
0

Dacia spremna za napad na Pikes Peak

Sarajevo-x.com
Dacia se odlučila okušati na najpoznatijoj i najtežoj brdskoj utrci na svijetu - Pikes Peak International Hill Climb, koja će se 26. juna održati u Coloradu, SAD. Dacia će na ovoj prestižnoj utrci nastupiti sa namjenski razvijenim 850 KS snažnim prototipom nazvanim "No Limit", za čijim će upravljačem biti trostruki šampion Trophee Andros šampionata, Jean Phillipe Dayraut.

Dacia Duster "No Limit" je specifičan i snažan takmičarski automobil. Namjenski je razvijeno od strane kompanija Tork Engineering (dizajn, proizvodnja, sklapanje, razvoj) i Sodemo (pogonski agregat), u saradnji sa Renault Sport Technologies odjelom, koji je uložio svoju jedistvenu ekspertizu u autosport takmičenjima.

Dacia Duster "No Limit" udovoljava specifične propise "Unlimited" klase, koja ne poznaje granice po pitanju snage motora. Također nije određena ni minimalna masa automobila, niti restrikcija po pitanju aerodinamike, mjenjača i guma.

Ispod karoserije od staklenih vlakana, Dacia Duster "No Limit" ističe se vrhunskom trkaćom tehnologijom kao što je 850 KS snažan motor specijalno razvijen od strane kompanije Sodemo, i baziran na 3.8 litarskom V6 benzincu iz modela Nissan GT-R. Vrlo bitna karika u lancu vrhunskih performansi je i šestostepeni sekvencijalni Sadev mjenjač, a ovaj Duster se ističe i ekstremnim aerodinamičkim kompletom koji je rijetko odobren u autosportu. Razvijen je u zračnom tunelu, a zadnje krilo je posebno dominantno i impresivno.

Također, Dacija je odabrala i pravog vozača za ovaj poduhvat. Jean Phillipe Dayaraut već duže vrijeme sanja o nastupu na Pikes Peak Hill Climb takmičenju. Upravo je on uvjerio Daciju i Renault Sport Tehnologies da mu se pridruže u ovoj izuzetnoj avanturi.

Sa šest titula u jednosjedima i touring automobilima i tri Trophee Andros krune, Jean Phillipe Dayraut je itekako kvalifikovan za Dacijinu misiju.

"Pikes Peak Hill Climb je jedini događaj u kojem morate kontrolisati ovakvo čudovište, dok driftate pri brzini od 200 km/h na stazi izmješanoj asfaltom i makadamom. Ne mogu zamisliti niti jedno motorsport takmičenje u kojem su ovakva vozila dozvoljena", tvrdi Dayraut.