{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Dacia kao direktni rival

S
10.7.2010. u 12:55
0
2
Dacia kao direktni rival
0
Dacia kao direktni rival
Grupacija “Peugeot-Citroen” traži nove izvore širenja svog poslovanja, a sudeći prema prvim najavama ovaj francuski konzorcij će ponovo oživjeti nekada poznatu marku Talbot, i na taj način plasirati pristupačne modele, baš kao što “Renault” radi sa Dacijom.
Nakon što je 1992. godine marka Talbot i zvanično ugašena, “Peugeot”, u čijem je ona vlasništvu, nije imao nikakve planove sa njom, sve dok se nije pojavila potreba za niskobudžetnim automobilima koji kod nekih proizvođača čine pravu okosnicu tržišnog opstanka.

Jedan od najboljih primjera je svakako Dacija, u koju je “Renault” uložio svoju provjerenu tehnologiju, a koja od modela Logan bilježi strelovit uspon prodaje i finansijskog napretka.

Grupacija “Peugeot-Citroen” je odlučila da više neće biti tek puki promatrač uspjeha svog direktnog konkurenta, pa iako planovi o oživljavanju Talbota postoje još od 2008. godine, čini se da je tek sada program i zaista usvojen. Tako će automobili sa imenom i znakom Talbota biti znatno drugačiji od ostatka ponude “Peugeota” i “Citroena”, a izvijesno je da će se, barem u početku, svi modeli proizvoditi u “Citroenovim” pogonima u Španiji.

Prema prvim prognozama prvi Talboti sa proizvodnih traka neće sići prije 2012. godine. Očekivano, prvi modeli Talbota imat će ulogu da na tržištu zamjene Peugeot 206 i prvu generaciju Citroena C3, koji se na nekim tržištima, uključujući i naše, prodaju kao pristupačniji modeli ovih proizvođača.

Također, predsjednik PSA grupacije, Philippe Varin, tvrdi da niskobudžetni automobili nisu u skladu sa ponudom i imidžem “Peugeot-Citroena”, tako da će modeli Talbota ustvari biti namijenjeni prvenstveno tržištima Afrike, Azije i Bliskog istoka.

B5 gotovo kao M5

11.07.2010. u 20:27

Konačno stiže najmanji M

09.07.2010. u 22:53
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: