Nastavak uspjeha u BiH
0

Citroen u prvih šest mjeseci ove godine

Sarajevo-x.com
Nakon analize rezultata za prvih šest mjeseci 2011. godine, marka Citroen ponosno izbještava o nastavku njenog konstantnog progresa na tržištu Bosne i Hercegovine.
Prije svega Citroen u BiH ističe početak rada dvije nove ovlaštene koncesije sa prodajom i servisnim dijelom u Vitezu i Bijeljini, ali i to da su na našem tržištu predstavljena tri nova važna modela, C4, DS4, i C-Zero i to sa minimalnim vremenskim zaostatkom u odnosu na Sloveniju kao najbližu EU državu.

Sa novim C-Zero Citroen je prvi na tržištu BiH ponudio 100-postotni električni automobil, koji sa emisijom štetnih gasova od 0%, predstavlja "hi-tech" ekološko vozilo koje sa svojim kompaktnim izgledom i štedljivošću već osvaja brojne EU gradove.

Također, u izuzetno kompleksnoj situaciji na tržištu Citroen je plasirao 293 nova vozila što predstavlja realan rast od 31,5% u odnosu na prodaju istog perioda 2010. godine.

Putnički program vozila je zabilježio rast prodaje od 32 % najviše zahvaljujući : izuzetno dobrom početku prodaje novog C4, modela kojeg su kupci u BiH brzo prepoznali kao model sa odličnim odnosom uloženog i dobivenog. Ne treba zaboraviti niti nastavak rasta prodaje limuzine C5, dok ponuda novog C3 po jako povoljnim akcijskim cijenama čini jedan od najboljih izbora u klasi.

Privredni program vozila je zabilježio rast prodaje od 30%, što za Citroen kao tradicionalnog partnera privrede predstavlja izuzetno zadovoljstvo. Privrednici u BiH su u teškom poslovnom okruženju prepoznali marku Citroen kao partnera od sigurnosti i povjerenja.

Ovakvim odličnim rezulatatima prodaje najviše su doprinijeli modeli Berlingo FG kao najopremljenije privredno vozilo na tržištu BiH i Jumper FG sa rastom prodaje za više od 100%.

Citroen ističe da za tržište BiH isporučuje benzinske i dizelske motore od kojih svi ispunjavaju stroge norme Euro5 o čistoći izduvnih plinova. Sva vozila su porijeklom iz država EU i prave se za kupce u BiH u istim fabrikama i na istim linijama kao i za sve kupce iz „velikih zemalja EU".

Zanimljivo je da na Balkanskom skladištu Citorena već od marta 2011. godine nije bilo na skladišnom stanju vozila koja su proizvedena u 2010. ili nekoj prethodnoj godini.