{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Chevrolet Epica stiže na jesen

F
9.5.2006. u 09:13
0
0
Chevrolet Epica stiže na jesen
0
Chevrolet Epica stiže na jesen
Daewoo Tosca će na našem tržištu biti Chevrolet Epica
Chevrolet je spreman za proboj na europski srednji segment automobilskog tržišta svojim posve novim modelom Epice.
Ova limuzina duga 4,81 m izaći će ekskluzivno s poprečno postavljenim rednim šesterocilindričnim motorom, što pridonosi uglađenom radu motora. Kupci će moći birati između 2-litarskih i 2,5-litarskih jedinica s 24 ventila. Svojom elegantnom linijom, model s četirima vratima dinamičnog izgleda također predstavlja novi Chevroletov smjer u dizajnu. Među ostalim karakteristikama su puno prostora, učinkovita izolacija od buke te široka paleta dostupnih sigurnosnih i paketa opreme. Epica s pogonom na prednjim kotačima naći će se u 2.300 prodajnih i izložbenih salona europskih zastupnika Chevroleta tijekom ljeta, a u BiH dolazi u septembru.

[SLIKA]1[/SLIKA]

Proizvevši automobil sa sportskim, a opet elegantnim konturama, dizajneri u GM-ovom dizajnerskom centru u Koreji uspjeli su savršeno pogoditi ukus europskih vozača. Prednji dio vozila krase velika zaobljena prednja svjetla od prozirnog stakla, maska s kromi-ranom rešetkom na kojoj se nalazi Chevroletov logo te svjetla za maglu koja su neprim-jetno integrirana u odbojnik.

Pogled s boka na Chevroletovu novu limuzinu s vrha ponude i njen uzlazni, klinasto oblikovani profil otkriva čiste i moderne linije. Posebno je naglašena linija koja se proteže do prednjih i zadnjih blatobrana - dizajneri su smjestili hromirane kvake na vratima i velike vanjske retrovizore s integriranim pokazivačima smjera upravo na nju. Stražnjim dijelom dominira veliki odbojnik te uočljiva hromirana traka koja uokviruje okrugla stražnja svjetla.

[SLIKA]4[/SLIKA]

Što se tiče važnih tehničkih podataka, Epica s pogonom na prednjim točkovima nešto je narasla u odnosu na svog prethodnika. S dužinom od 4.805 mm (35 mm više), širinom od 1.810 i visinom od 1.450 mm te s međuosovinskim razmakom od 2.700 mm, jasno je da Epica nudi puno mjesta za smještaj putnika i prtljage - prtljažnik ima zapreminu 480 l (prema standardu VDA). Moguće je dobiti još prostora spuštanjem naslona stražnje klupe u omjeru 1/3:2/3 tako da se i duža prtljaga, primjerice skije, mogu transportirati bez puno problema. Plinske opruge za poklopac prtljažnika također pridonose većem iskoristivom prostoru straga.

Putnici u Epici također mogu uživati u maksimalnoj sigurnosti i komforu. Suvremeno podvozje oplemenjeno je ovjesom tipa McPherson sprijeda, te neovisnim stražnjim ovjesom s više nosača straga. Epica ima i četiri disk-kočnice (sprijeda samoventilirajuće), četverokanalni kočioni sistem sa zaštitom od blokiranja, te elektroničku raspodjelu kočione sile. Standardni sigurnosni paket uključuje mnoge elemente pasivne sigurnosti poput stabilne putničke kabine (40 posto napravljena od čelika visoke čvrstoće), prednjih zračnih jastuka za vozača i suvozača uz bočne i jastuke za glavu, zatezača pojaseva, te graničnika sile stezanja sigurnosnih pojaseva.

[SLIKA]2[/SLIKA]

Oprema u novom Chevroletovom modelu odgovara standardima za gornju srednju klasu. Epica je dostupna u dvije verzije: LS i LT. Ugodnom unutrašnjošću dominira ergonomski dizajnirana ploča s velikim okruglim instrumentima kako bi vozaču bio olakšan pregled. Čak i osnovna verzija LS ima vozačko sjedalo podesivo po visini, električne podizače stakala sprijeda i straga, središnje zaključavanje daljinskim upravljačem, stakla s toplinskom izolacijom, klimatizaciju te zvučni sustav s mogućnošću reprodukcije MP3 zapisa.

[SLIKA]3[/SLIKA]

Kupci nove Epice u početku će moći birati između dva 6-cilindrična benzinska motora zapremine 2.0 i 2.5 litre. Dva poprečno postavljena, visoko kompaktna motora poznata su po svojoj pouzdanosti, što se većinom može pripisati njihovom rednom dizajnu koji ima savršen balans mase - za razliku od V-dizajna, nema slobodnih sila ili momenata inercije koji bi mogli proizvoditi neželjene vibracije. Poduzet je cijeli niz sofisticiranih mjerenja kako bi se kabina kvalitetno izolirala od buke, što čini Epicu posebno ugodnim vozilom za vozača i putnike.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: