"S inicijativom Think Blue Volkswagen želi inspirisati na usvajanje ekološki prihvatljivog načina života. Ove značajne nagrade dodijeljene su ideji koja stoji iza ove inicijative, te njenom izvanrednom dizajnu. A kreativna realizacija služi za uspješan dijalog s našim kupcima", objasnio je Luca de Meo, šef marketinga koncerna i marke Volkswagen.
Četiri nagrade dodijeljene su za komunikacijski dizajn i dizajn prezentacija ideje "Think Blue", koju je od početka do kraja popratila agencija MetaDesign.
Ugledne nagrade "iF communication design award" u kategoriji "Exhibition/Trade Fair", kao i "red dot Design Award" u kategoriji "Event Design" osvojila je izložba "Think Blue. Ideas" postavljena u berlinskom automobilskom forumu Unter den Linden, u okviru koje se posjetioci mogu informisati o različitim aspektima ideje "Think Blue".
Komunikacijski dizajn "Think Blue" je, osim toga, pobjednik prvog takmičenja ABC (Automotive Brand Contest) za najbolji automobilski dizajn 2011. godine.
S projektom "Think Blue" Volkswagen se bavi pitanjem usklađenosti individualne mobilnosti sa ekološkom održivosti. U tom smislu je proizvođač iz Wolfsburga razvio ekološke tehnologije poput efikasnog "BlueMotiona", potom električne mobilnosti, ali i sasvim novih koncepata mobilnosti kao što su carsharing-projekt "Quicar" i koncept proizvodnje automobila koji štedi prirodne resurse nazvan "Think Blue. Factory".