{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Bloodhound SSC cilja na 1600 km/h

S
27.10.2008. u 12:04
0
0
Bloodhound SSC cilja na 1600 km/h
0
Još od oktobra 1997. godine kada je famozni Thrust SSC oborio brzinski rekord na kopnu sa 1.228 kilometara na sat, postalo je upitno da li će iko uspjeti doseći i preći taj prag. Ipak, već sada Richard Noble, koji je i odgovoran za Thrust SSC, priprema još jedan impresivan "automobil“.


Nakon što je sa Thrust projektom Richard Noble konačno postigao svoj životni cilj, da probije zvučni zid na kopnu, tu očito nije bio kraj, pa ja sada na red došao Bloodhound Project, ali osim novih ideja i imena ekipa je ostala ista. Tim inžinjera opet je predvođen Nobleom, dok će i vozač opet biti vojni pilot Andy Green.
Ovaj put za oboaranje novog rekorda vozilo Bloodhound SSC biće pokretano kombinacijom raketnog i klipnog motora, koji će biti spreman za prve probe već tokom 2009. godine. Naime, Noble i ekipa planiraju naredne godine napraviti prvu vožnju, kada bi trebali dostići 800 milja na sat ili 1.287 km/h. Nakon toga, sljedeći korak će se spremati za 2010. godinu, kada planiraju postići 900 milja na sat ili 1.448 km/h, dok bi konačna nagrada trebala doći tokom 2011. godine kada bi Bloodhound SSC trebao ostvariti okruglih i nevjerovatnih 1.000 milja na sat ili 1.609 km/h.



Također, Bloodhound SSC je zamišljen kao mnogo više od vozila namjenjenog za obaranje rekorda. On bi trebao biti pravi poligon naučnih i tehnoloških rješenja, sa izuzetnim potencijalom performansi koje nijedna mehanička sprava do sada nije mogla ponuditi. Uz inovativnu tehnologiju pogona, Bloodhound SSC predstavlja i najnovija rješenja aerodinamičkih studija, ali i proračuna dinamike fluida, kao i rješenja proizvodnje kompozitnih materijala.



U svakom slučaju, 12,8 metara dugačak i 6.400 kilograma težak Bloodhound SSC će biti pravo čudo tehnologije i najsavremenijih dostignuća, a sam podatak da bi od 0 do 1.600 km/h trebao stizati za manje od 40 sekundi stvara dovoljnu prespektivu o kakvom se projektilu radi.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: