{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Audi najbrži na utrci šest sati Silverstonea

12.4.2015. u 22:05
2
8
Audi najbrži na utrci šest sati Silverstonea
2
Nakon žestoke borbe na prvoj ovosezonskoj utrci FIA WEC šampionata, koja se u promjenjivim vremenskim prilikama održala na britanskoj stazi Silverstone, pobjeda je pripala Audijevom LMP1 prototipu R18 e-tron quattro sa startnim brojem 7 koji su vozili Marcel Fässler, Benoit Tréluyer i Andre Lotterer.
Odličan početak sezone za tvorničku ekipu Audija u kojoj su nakon šest sati bespoštedne jurnjave, uz greške i neočekivane gubitke vremena, uspjeli iza sebe zadržati konkurentske LMP1 prototipe Porschea i Toyote. Koliko je trka bila neizvjesna do samog kraja, najbolje pokazuje tabela sa zvaničnim rezultatima u kojoj su tri najbrža LMP1 prototipa utrku završila u 14,8 sekundi razlike, sa istim brojem zatvorenih krugova (201), što i nije uobičajeno u višesatnim utrkama.

Sa zaostatkom od samo 4,6 sekundi iza prvoplasiranog Audija stigao je LMP1 Porsche 919 Hybrid sa startnim brojem 18, čiji su upravljač dijelili Neel Jani, Romain Dumas i Marc Lieb. Desetak sekundi poslije kroz cilj je prošla trećeplasirana LMP1 Toyota TS040 Hybrid, startni broj 1, koju su vozili Anthony Davidson, Sebastien Buemi i Kazuki Nakajima.

Porschei su bili najbrži na kvalifikacijama, ali to im u ovom slučaju nije bilo dovoljno za najviše mjesto na podijumu. U ekipi Toyote definitivno ne mogu biti zadovoljni ostvarenim rezultatom, jer su prošle sezone na istoj stazi bili najbrži. Najavljuju da će im ove sezone mnogo više odgovarati konfiguracija belgijske staze Spa Francorchamps, na kojoj će se 2. maja voziti naredna utrka.

Sezona je odlično počela i za rusku ekipu G-Drive Racing, čija su dva prototipa Ligier JS P2-Nissan završila na prve dvije pozicije u klasi LMP2. Najbrži u klasi LM GTE Pro bio je Ferrari F458 Italia iz ekipe AF Corse, koji su vozili Gianmaria Bruni i Toni Vilander. S istim brojem pređenih krugova i malim zaostatkom do drugog mjesta u klasi LM GTE Pro stigao je tvornički Porsche 911 RSR, startni broj 91, koji su vozili Michael Christensen i Richard Lietz.

Tvornička ekipa Aston Martina podbacila je u klasi LM GTE Pro, ali su stvari za njih bilo mnogo bolje među "amaterima", jer je do prvog mjesta u klasi LM GTE Am stigao AM Vantage V8 sa startnim brojem 98 koji su vozili Pedro Lamy i Paul Dalla Lana.

Naredna utrka u Belgiji također će trajati šest sati i bit će posljednja proba prije odlaska u Francusku, gdje će se na stazi la Sarthe voziti 83. izdanje legendarne utrke 24 sata Le Mansa.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: