Istraživanje
0

Američka omladina prednost daje stranim automobilima

FENA
Mladi Amerikanci uzrasta od 18 do 27 godina prednost daju automobilima strane proizvodnje, zaključak je ispitivanja američkog automobilskog tržišta u 2009 - 2010. godini analitičke kompanije TrueCar.

Najpopularniji među američkom omladinom su automobili japanske, južnokorejske i njemačke proizvodnje, objavio je dnevnik "Detroit News". Najomiljeniji automobilski brend među mladim Amerikancima je Scion, za koji se odlučilo 21,2 posto anketiranih.

Među deset najpopularnijih marki svrstali su se Mitsubishi (20,3 posto), Mazda (10,7), Nissan (9,8 posto), Volkswagen (9,6), Kia (9,1), Hyundai (8,6), Honda (osam posto), Toyota (7,6 ) i Subaru (7,3 posto). Od američkih proizvođača tek na 12. mjestu, po popularnosti, pozicionirala se marka Jeep.

Tokom ispitivanja razjasnilo se da za razliku od svojih roditelja, predstavnici tzv. "Generacije Y" ne žele mnogo da troše na skupe automobile. U prvih deset najrjeđe kupovanih modela, samo su tri putnička automobila skuplja od 20.000 dolara - Volkswagen Jetta GLI (prosječna cijena u Sjedinjenim Američkim Državama je 25.365 dolara), Honda Civic Si (22.975 dolara) i Mitsubishi Lanscer (20.670 dolara).

Među Amerikancima rođenim poslije 1983., najpopularnija Scion tC košta svega 18.995 dolara. U cjelini gledano, na tržištu SAD su natraženiji automobili američkih proizvođača. U 2010. najprodavaniji su bili automobili General Motors i Ford, dok je japanska Toyota tek na trećem mjestu.

Među najprodavanijim modelima u prošloj godini su pick up Ford F-Series i Chevrolet Silverado, koji su prevazišli lidere iz 2009, japanske Tojota Camry i Honda Accord.