{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Akcijska kampanja Golf i Polo

S
25.10.2010. u 09:47
0
0
Akcijska kampanja Golf i Polo
0
Volkswagen je u Bosni i Hercegovini prepoznat po kvaliteti, sigurnosti i dugotrajnoj vrijednosti svojih modela. Zbog toga se Golf i Polo nalaze u samom vrhu popularnosti. Pored toga, Volkswagen je pokrenuo prodajnu kampanju koja traje do isteka zaliha s ciljem da dodatno približi ove modele potencijalnim kupcima.

U ovom kratkom periodu model Polo 1.2 Trendline sa bogatom dodatnom i serijskom opremom bit će dostupan za 19.500 KM do registracije. Riječ je modelu koji je osvojio nagradu "World Car of the Year 2010", što predstavlja krunidbu uspješne godine. Do sada je osvojio nagrade: "Zlatni volan 2009", "Zeleni volan 2009", "Auto trophy 2009", "Car of the Year 2010". Međutim, Polo ne samo da je oduševio međunarodne i domaće stručne žirije i čitatelje, nego je također osvojio prestižnih pet zvjezdica u novom, pooštrenom Euro NCAP crash-testu.

Model Golf 1.6 TDI Trendline sa bogatom dodatnom i serijskom opremom bit će dostupan za 32.500 KM do registracije. Najprodavaniji model sa motorom 1.6 TDI Common Rail (77 kW/ 105 KS) izuzetno kultivisanog rada, predstavlja novu generaciju Volkswagenovih agregata. Zahvaljujući ovome, motor nije samo izuzetno štedljiv (4,9l / 100 km) i ekološki prihvatljiv (Euro5 norma izduvnih gasova uz dizel partikel filter), već je i izvor istinskog zadovoljstva za sve vozače.

"Potvrdu kvaliteta ne treba tražiti negdje drugo jer funkcionalnost, komfor, osjećaj sigurnosti i ugodnosti su epiteti koji krase Volkswagen modele. Te činjenice bile su nam vodilja prilikom osmišljavanja ove ponude kojom smo željeli da građanima omogućimo što povoljniju kupovinu", izjavio je Ismir Omeragić, brend menadžer Volkswagena u BiH. "Modeli Golf A6 i Polo A05, koji su u ovoj i prethodnoj godini osvojili prestižne nagrade za svjetski, odnosno evropski automobil godine što potvrđuje epitet Volkswagena kao najvrijednije marke na automobilskom tržištu".

Cilj kampanje je bh. građanima približiti mogućnost investiranja u prepoznatljivi Volkswagen kvalitet i pružiti im istinsko zadovoljstvo kupovine Volkswagenovih "zvijezda".

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: