Priča o Peugeot dizel motorima počinje još u periodu između 1936. do 1938. godine kada je Peugeot testirao prvi samopaljivi pokretač u dostavnom vozilu HL 50. 1938. godine nastao je sljedeći prototip dizel motora na bazi modela 402. Tadašnji koncept dizel motora imao je 40 kW i 55 KS, ali je u serijsku proizvodnju uključen tek kod Peugeot modela 403.
Godine 2000. Peugeot je bio preteča korištenjem FAP sistema za dizel motore, a do danas je prodao više od dva miliona vozila sa FAP sistemima. U zadnjih pet godina uvođene su stalne promjene, kako bi se dizel motori poboljšali. Da se u tome uspjelo dokazuju i pobjede i visoke pozicije u Le Mans utrkama gdje se Peugeot takmiči sa Peugeot bolidom oznake 908 kojeg pokreće dizelski agregat (Hdi FAP) sa 515 kW i 700 KS. Upravo sa ovim modelom Peugeot je nedavno sa trojcem Nicolas Minassian, Simon Pagenaud i Christian Klien, pobijedio u trci Spa-Francorchamps na 1.000 km u Belgiji.
Ova kompanija 2010. planira prva uvesti seriju hibridnih dizel motora na modelu 3008.